• Hem
• Skriverier
• Teknikinformation
• Produktinformation
• Säljmaterial
• Webbproduktion
• Utbildning
• Kunder
• Kontakt
|
Marknadsföringens regler gäller oavsett om man publicerar information på
papper eller på Internet, i en tidning eller på en mässa, men det finns ju
specifika faktorer som man måste veta om, och ta ställning till
beroende på vilket media och marknadsföringskanal man väljer och vilken
målgrupp man riktar sig mot.
Vilket syfte har man med sin marknadsföring? Att sälja mer och tjäna
pengar är det naturliga svaret.
Men broschyrer, foldrar och andra trycksaker har inte alltid som syfte att
sälja en produkt eller tjänst. Materialet kan helt enkelt ha ett
informationssyfte.
Det kan vara utbildningsmaterial, annonser, seminarieprogram
eller ett material som måste tas fram av lagenliga krav.
I slutändan har företag som syfte att sälja mer, för sin överlevnads skull,
men sett till enskilda informationsprodukter så kan huvudsyftet vara ett
annat.
Vi har lång erfarenhet av produktion av reklam-, sälj- och
informationsmaterial, och hanterar både tryckta och elektroniska medier.
Dessutom ordnar vi utställnings- och mässmaterial.
Vi är specialister på att se till syfte och mål med
informationsproduktionen.
Razzmatazz Marketing AB arbetar helt digitalt men kan även använda
traditionella framställningsmetoder vid behov.
|
|