• Hem

• Skriverier

• Teknikinformation

• Produktinformation

• Säljmaterial

• Webbproduktion

• Utbildning

• Kunder

• Kontakt

  

 

 

 

Marknadsföringens regler gäller oavsett om man publicerar information på papper eller på Internet, i en tidning eller på en mässa, men det finns ju specifika faktorer som man måste veta om, och ta ställning till beroende på vilket media och marknadsföringskanal man väljer och vilken målgrupp man riktar sig mot.

Vilket syfte har man med sin marknadsföring? Att sälja mer och tjäna pengar är det naturliga svaret.
Men broschyrer, foldrar och andra trycksaker har inte alltid som syfte att sälja en produkt eller tjänst. Materialet kan helt enkelt ha ett informationssyfte.
Det kan vara utbildningsmaterial, annonser, seminarieprogram eller ett material som måste tas fram av lagenliga krav.
I slutändan har företag som syfte att sälja mer, för sin överlevnads skull, men sett till enskilda informationsprodukter så kan huvudsyftet vara ett annat. 

Vi har lång erfarenhet av produktion av reklam-, sälj- och informationsmaterial, och hanterar både tryckta och elektroniska medier. Dessutom ordnar vi utställnings- och mässmaterial.
Vi är specialister på att se till syfte och mål med informationsproduktionen.

Razzmatazz Marketing AB arbetar helt digitalt men kan även använda traditionella framställningsmetoder vid behov.